(Android/iOS) The Secret Society: Mystery cheat code vermeerder kristallen
Mar 6, 2022 8:18:40 GMT -6
Post by carcototuti on Mar 6, 2022 8:18:40 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Secret Society: Mystery ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Secret Society: Mystery IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code vermeerder kristallen ▞▞▞
▞▞▞ The Secret Society: Mystery 2022 version ▞▞▞
Nederlands is handig
Super spel
Bekijk onze secret societies selectie voor de allerbeste unieke of custom ... Het Geheime Boek Genootschap | Mystery Book Cadeau | Boek Lover Gift
Beter dan de rest! Ik heb veel spellen met verborgen voorwerpen gespeeld, maar kan eerlijk zeggen dat dit een van de beste is! De game heeft een verscheidenheid aan locaties, prachtige graphics, side-games en neemt in moeilijkheidsgraad toe terwijl je speelt.
Geweldig spel
Ik heb dit spel eerder betaald en het is altijd leuk!
The Secret Society: Mystery Aventură wwvx
Dit zou een veel betere game zijn als de graphics niet zo donker waren. De verlichting is extreem slecht, zelfs als ik een gloeilamp van 300 watt en een vergrootglas gebruik.
Mijn enige klacht zijn alle pop-ups elke keer dat je iets vindt.
Ik hou van dit spel! Het houdt mijn zintuigen scherp en mijn geest actief. Ik hou van de uitdaging dat de verborgen voorwerpen niet altijd op dezelfde plek verborgen zijn. Ik speel dit spel al jaren en het verveelt nooit. Updates komen vaak langs en houden dingen nieuw en interessant. Hou van de speciale evenementen! Hou van de muziek!
Ik ben net begonnen met dit spel en ik weet niet zeker of ik het leuk vind. Ik voeg een update toe, ik speel dit spel nu een paar maanden en het wordt erg interessant. Dit spel houdt mijn aandacht vast en zorgt ervoor dat ik steeds meer aanwijzingen zoek..niet jouw gemiddelde "wie heeft het gedaan?"..Nu ik het spel beter begin te begrijpen, merk ik dat ik het vaker wil spelen.Ik ben bedlegerig met levensondersteuning en dit spel houdt mijn aandacht vast. Bedankt voor het geweldige spel. ik ben geweest
Deze game is leuk, soms kan het vervelend worden waar je weet wat je zoekt en je zoekt het en kunt het niet vinden, maar als je het vindt, staat het recht voor je neus
moeilijk
de game is ok, maar ik ben er vrij zeker van dat ik veel betere g5-games heb gespeeld, zoals de paranormale samenleving, verborgen stadsavonturen en meer, beoordelingen van andere mensen misleiden me om deze game te downloaden, het is niet zo goed
Het spel is interessant. Het is echter de bedoeling dat je in elke puzzel naar deze badges zoekt en ik heb nog steeds geen idee hoe ze eruit zien, meer nog een gevonden. Blijft toch een leuk spel
Als je op zoek bent naar een spel dat enige tijd en vaak geduld vergt, dan is dit het perfecte spel voor jou! Ik denk dat het een van de betere spellen met verborgen voorwerpen is die er zijn. Als je deze game leuk vindt, probeer dan eens enkele van de G5-games!
Ik ben dol op de meeste G5-games met verborgen voorwerpen (ik heb er verschillende gespeeld), omdat ik een jaar lang kan spelen zonder me te vervelen. Er zijn altijd nieuwe evenementen. Geweldige graphics en leuke verhaallijnen.
Het is een geweldig spel, ook al is het aan een klassieke kant zoals de Paranormale samenleving, maar het is nog steeds echt goed lol, hoewel als je niet zo goed was in getimede modi zoals ik, je het rustig aan moet doen en het moet doen het in je eigen tempo, ik ga niet liegen, maar ik heb dat zelf op de harde manier geleerd, verdomd wou dat ik het evenement op mijn oude account kon doen, ik ben het wachtwoord vergeten :/ en waarschijnlijk de speler login ook en ik oeps
Jammer dat het Engels is
Leuk spel. De items zijn allemaal binnen de tijd te vinden, zeker als je alleen te klein zoals ik.
Ik heb meer dan eens verlies van baanprestaties ervaren en het is een beetje teleurstellend om het 5000-doel nooit te bereiken vanwege bugs in de app waardoor het plotseling stopt en sluit
Prima spel. Alleen beetj eed klein.
Android mobiel. The Archers 2 v1.1.9 APK (MOD, onbeperkte munten) Android gratis ... The Secret Society.
Het is oké als je het leuk vindt om een heleboel items op foto's te vinden.
Jammer dat het in het engels is
Deze game zou een beetje beter kunnen zijn als het niet zo donker was. Ook heb ik de kristallen niet kunnen verdubbelen, zoals in de verborgen steen der wijzen van de stad. Dus het wordt steeds moeilijker en ik begin me te vervelen.
goed spel
The Secret Society: Mystery ผจญภัย sua
Ik geniet van dit spel, van de puzzels tot het krijgen van dingen van vrienden tot de verschillende scènes: hier geef ik het maar 4 sterren. Vroeger duurden de evenementen langer, elk evenement zou een maand moeten duren, dus het geeft drukke mensen de tijd om het te doen. 6 dagen 2 weken is niet genoeg. Ook moeten de prijzen worden bijgewerkt, zodat je diamanten of iets nuttigs krijgt en wat er is gebeurd met de coupon waar je 100 diamanten hebt gekregen, breng die alsjeblieft terug. Anders dan dat geweldig!
Dit is een leuk spel, maar het kan veel beter. Ik erger me aan de speciale spellen omdat je alles in de collecties moet hebben om vooruit te komen en je geen hulp kunt krijgen van je vrienden. Wat goed is dat?
Sinds de laatste updates sluit het spel steeds af.
Een nieuwe starter maar ik vind het tot nu toe leuk
Geweldige grafiek! Sommige secties zijn te donker om verborgen voorwerpen te zien, maar over het algemeen geweldig spel
Het is goed, maar het wordt bijgewerkt in de app en het is erg traag om dit te doen. Plus het is moeilijk om het verhaal verder te brengen als je niet extra betaalt
Tot zover goed. Plezier. Nog niet echt uitdagend.
De huidige update is verschrikkelijk! Als ik probeer te voldoen aan het verzoek om e-mail, krijg ik te horen dat mijn e-mailadres al in gebruik is! Natuurlijk is dat zo. Vriendenscherm is belachelijk. Een complete ramp.
Afbeelding te klein.
Leuk om tijd mee te verdrijven
Vele stappen genomen
<3 Als je het eenmaal onder de knie hebt, is het verslavend. Cadeaus geven is een beetje onhandig, heen en weer gaan, maar loont als je consequent bent.
Hij opent hem nog geen eens , dan haal ik hem er gelijk maar weer af.
In vergelijking met hun andere games is deze teleurstellend. Ik hou van de gameplay en de scènes, maar de graphics zijn van lage kwaliteit en gekunsteld, waardoor het moeilijk is om dingen te onderscheiden, vooral als je inzoomt. Kaartstukken bevriezen vaak tijdens het monteren, waardoor het onmogelijk is om ze te voltooien. Deze game heeft ook een vervelende bug die objecten in een scène plaatst, maar ze niet zichtbaar maakt, behalve (soms) een vage omtreklijn, waardoor je een hint moet gebruiken of de scène moet verlaten.
Probeer nog steeds de spelregels te begrijpen.
Geinig spel.
Crazy Dino Park ปริศนา weuh
Ik heb herhaaldelijk geprobeerd in te loggen, maar hij blijft me vertellen dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Ik heb ditzelfde e-mailadres al 15 jaar. Weet dus niet wat er aan de hand is.