Post by carcototuti on Mar 6, 2022 8:12:50 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Moonlight Game Streaming ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Moonlight Game Streaming IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodefeil alle sammen ▞▞▞
▞▞▞ Moonlight Game Streaming 2022 version ▞▞▞
Hvordan søke etter pc? Jeg forstår fortsatt ikke
Cooking Travel - Food truck fast restaurant உத்தி neo
Moonlight Game Streaming บันเทิง usia
ikke prøv det på Windows 8.1 jeg hadde problemer med å få det til å fungere, og jeg brukte ikke bare Windows 10 fungerer perfekt
Apa kah ini bisa buat amd kalo udah djwb ane kasih 5 bintang
Kortet mitt skal støtte streaming, GeForce-erfaring sier det gjør det, men rampelyset er "Kan ikke koble til den angitte datamaskinen."
Det vil ikke fungere det har stått lenge
Legg til delt skjerm for papp
Så enkelt å sette opp og fungerer som en sjarm! Jeg kan endelig bruke min trege Android/bærbare datamaskin for nylige spill
Jeg får alltid "RTSP-handshake failed", og når strømmen fungerer, som bare fungerer med 720p 30fps, flimrer den som en gal. Nei takk, jeg skal se andre steder.
Fungerte ikke for meg kunne ikke engang få den til å pare seg selv når jeg gjorde alle feilsøkingstrinnene.
jeg hater dette jeg kan ikke gjøre noe
Hvordan bruker du det i det hele tatt
Jeg har en Galaxy S4 som kjører en tilpasset ROM med en Moga Hero-kontroller koblet til via Bluetooth gjennom modus B, og når jeg klikker på et spill kjører det i ca. 10 sekunder, så sier det frakoblet eller noe og avslutter spillet. Vennligst fiks dette siden jeg ikke kan spille spill med en kontroller, noe som er veldig frustrerende
Trenger en superdyr datamaskin for å strømme til telefonen din
Fungerer ikke, starter steam men det er det. prøvde programmet igjen omtrent et år senere, men kommer fortsatt ikke i nærheten av å fungere.
Den beste streamingløsningen hjemme, nei egentlig, jeg har prøvd de andre appene, denne fungerer best
Denne meldingen er ikke i stand
Så mye etterslep ☹️☹️
Elsker det fungerer feilfritt og det er gratis.
Fantastisk app, du kan spille spill fra Android som om du er foran PC-en din
Kan ikke streame over internett....prøvde alt .....selv "bak karriere NAT-klasse" en også
Flott app, helt gratis uten annonser. Kan være smertefullt å sette opp og spesielt vanskelig hvis du ikke er teknisk, men definitivt verdt tidsinvesteringen. De fleste negative anmeldelser er folk som ikke vet hva det er, eller som har konfigurert det feil.
Fungerte ikke i det hele tatt. Kunne ikke koble til. Brukte omtrent 40 minutter på å feilsøke og kunne fortsatt ikke koble til. Jeg får aldri de 40 minuttene tilbake.
Gjør det den annonserer, og det gjør det jævla bra! Laget bør få en pris!
Den laster dårlig ned
Til det jeg bruker den til fungerer det veldig bra. Og jeg er glad for å se at folkene som satte den sammen, fortsatt gjør forbedringer og støtter den. Godt går!
Jepp, det er kult, det hjelper virkelig
Utrolig - streamene The Witcher 3 makserte ut med massevis av mods feilfritt på 3146x1440. Enkelt den mest imponerende appen på telefonen min.
INGEN KODE VISES PÅ PC
Hvorfor bare nvidia jeg har en amd gpu
Fantastisk app. Jeg kjøpte en Razr Kishi-kontroller. Alt fungerer feilfritt. Det ville være bra å få en fullstendig liste over "støttede" spill. Jeg vet ikke om dette er tilfellet, eller om jeg hadde en blip, men det ser ut til at spill du legger til manuelt ikke kjører like bra. Jeg prøvde å legge til F1 2020 og klarte ikke å komme meg rundt en runde uten at den hoppet over osv. Startet umiddelbart opp Forza Horizon 4, og den slapp ikke en eneste ramme på en times spilletid.
Jeg vil at den skal streames fra Xbox
Bedre enn noen annen strømmeløsning! Sterkt anbefalt!
5 fordi det er det beste der ute så langt, trenger bare en god tilkobling med PC og telefon, nettbrett.
Veldig bra streaming fra 3080 mobil (Razer) til Samsung S21 med 1080 90fps. Ikke feilfri med hensyn til HDR, men jeg antar at det er bemerket som "eksperimentelt". Bortsett fra det får jeg god erfaring både i lokal (5-15ms latens) og gjennom mobil LTE (<50ms latency). Bildekvalitet TOPP
Det står at du må ha Geforce erfaring hvordan gjør du det??
Bruker en Moto X 2013. Før fungerte det fint, men nå får jeg pakketapfeil og videostrømmen stopper helt. Bruker 5GHz N med Bluetooth deaktivert og ingen andre enheter på det spekteret. PC-hestekrefter er ikke en primær bekymring.